kolmapäev, 13. aprill 2016

Lemmikfilmid

 Enamasti meeldivad mulle seiklus-, põnevus-ja ulmefilmid. Mulle ei meeldi vaadata armastus-ja draamafilme, sest ma leian need igavad olevat.
 Üks esimesi lemmikfilme oli mul raamatu järgi tehtud sõrmuste isanda triloogia. Ma ei tea, miks see film mulle nii väga meeldib, Ma arvan sellepärast, et film oli väga hästi tehtud ja et näitlejad tegid oma tööd väga hästi. Film räägib üheksast tegelasest, kes lähevad Mordorisse seda Ühte Sõrmust hävitama ja selles õnnestuvad. See meeldib mulle sellepärast, et film oli väga hästi tehtud ja et näitlejad tegid oma tööd väga hästi. Mõnda peaosa mängivad Elijah Wood, Sean Astin ja Ian McKellen. Ma olen triloogia vähemalt kümme korda läbi vaadanud :/ .
~Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul~

 Mulle meeldib ka Mad Max:Fury Road, film sellest, kuidas mees jääb lõksu mingisse hullude baasi ja satub tiimi ühe naisega, kellega nad tapavad hullude kuningriigi kuninga Imortan Joe. Peaosades on Tom Hardy ja Charlize Theron. Mulle meeldis see film, sest see oli väga hullumeelne ja "naljakas"!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar